2014. április 10., csütörtök

Szervrendszerek társasjáték

Szervrendszerek projektünk vége felé haladunk, készítettem egy társasjátékot hozzá. A játéktábla közepére halmozzuk a szervek kivágott képeit. Egy-egy bábut felállítunk két szemben lévő sarokra. Felváltva dobunk, lépünk, az óramutató járásának megfelelően. Ahová érkezünk, annak a mezőnek a színével megegyező színű szervrendszer mezőbe betehetünk egy odaillő szervet. Aki először összegyűjt 3 (vagy megegyezés szerint 4, ill. 5) szervet bármelyik rendszerhez, az nyer.


9 megjegyzés:

  1. Aztaaaa mindenit! Ti aztán nem vagytok semmik. Szuper jó ötlet, köszi!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia!Remek eza társas-hol lehet letölteni?Jövőre én is tudnám használni .Előre is köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, örülök, hogy tetszik! Feltettem a datára, innen le tudod tölteni:
      http://data.hu/get/7831382/szervrendszerek_tarsas.docx

      Törlés
  3. Szia! fel tudnád újra tölteni, Sajnos már nem tölthető le a datáról..Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Feltöltöttem újra, bocs, csak most látom, hogy üzentél, ritkán vagyok itt, nem néztem még, hogy lehetne beállítani, hogy emailen kapjak értesítést, ha valaki üzen. https://mega.nz/#!OIJUVLrB!-oUO7FhFgpodoptyDZFMzLVOTJtwOWvNW24v7c0EQDg

      Törlés
    2. Hm, megnéztem, be van állítva, mégsem kapok értesítést...

      Törlés
  4. Szia ! A Media Fire-re ha feltöltesz, akkor onnan nem törlödik bizonyos idö után. Én is szeretném, ha lehet.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi az ötletet. Feltöltöttem a megára, innen sem törlődik, és itt van már regisztrációm:
      https://mega.nz/#!OIJUVLrB!-oUO7FhFgpodoptyDZFMzLVOTJtwOWvNW24v7c0EQDg

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés